miercuri, 19 noiembrie 2008

departarea

e greu, dar in acelasi timp e usor sa nu fie langa mine
e greu pentru ca de 2 luni de cand suntem impreuna ne-am obisnuit sa fim zilnic cel putin 5 minute unul cu cu celalalt, nu a fost zi in decursul acestor 2 luni sa nu ne intalnim, nu a fost week-end pe care sa nu-l petrecem amandoi iar acum vor fi 2 saptamani in care nu ne vom vedea deloc
e usor pentru ca distanta ma ajuta sa-mi dau seama cat imi lipseste dar in acelasi timp aveam nevoie de momentele acestea de singuratate pentru a ma gandi la mine, nu la relatia noastra doar la mine si la sentimentele mele, la viitorul meu

Niciun comentariu:

miercuri, 19 noiembrie 2008

departarea

e greu, dar in acelasi timp e usor sa nu fie langa mine
e greu pentru ca de 2 luni de cand suntem impreuna ne-am obisnuit sa fim zilnic cel putin 5 minute unul cu cu celalalt, nu a fost zi in decursul acestor 2 luni sa nu ne intalnim, nu a fost week-end pe care sa nu-l petrecem amandoi iar acum vor fi 2 saptamani in care nu ne vom vedea deloc
e usor pentru ca distanta ma ajuta sa-mi dau seama cat imi lipseste dar in acelasi timp aveam nevoie de momentele acestea de singuratate pentru a ma gandi la mine, nu la relatia noastra doar la mine si la sentimentele mele, la viitorul meu

Niciun comentariu: