miercuri, 22 august 2012

Eu si vara

Nu-mi place vara, nu-mi place caldura excesiva, nu-mi place amorteala orasului si agitatia care e la mine in sat, nu-mi place nebunia care e la mare si nu-mi place muntele cu multitudinea de oameni care misuna pe acolo in cautare de "aer curat" Si atunci ce fac eu vara???? E un cuvant pe care il folosesc frecvent in aceasta perioada, un cuvant preluat de la Julia Roberts (Pretty Woman)si anume "vegetez". Asa ca zilele aceastea continui sa vegetez, pe cat de mult posibil in fata TV-ului ( e Vuelta 2012) iar cand nu cu o carte in mana.

Niciun comentariu:

miercuri, 22 august 2012

Eu si vara

Nu-mi place vara, nu-mi place caldura excesiva, nu-mi place amorteala orasului si agitatia care e la mine in sat, nu-mi place nebunia care e la mare si nu-mi place muntele cu multitudinea de oameni care misuna pe acolo in cautare de "aer curat" Si atunci ce fac eu vara???? E un cuvant pe care il folosesc frecvent in aceasta perioada, un cuvant preluat de la Julia Roberts (Pretty Woman)si anume "vegetez". Asa ca zilele aceastea continui sa vegetez, pe cat de mult posibil in fata TV-ului ( e Vuelta 2012) iar cand nu cu o carte in mana.

Niciun comentariu: