joi, 26 martie 2009

hotarare

astazi am o stare foarte confuza, am ajuns sa nu mai stiu ce vreau de la mine, am ajuns sa nu mai stiu ce vreau de la viata mea; dar incerc sa-mi revin: ma uit afara ce timp fumos este, ascult cateva piese care imi dau incredere in mine, muncesc cu drag, dar mai ales fac ceea ce trebuie sa fac si anume ma respect pe mine si sentimentele mele
inainte de orice sunt eu, primordiale sunt trairile mele si sentimentele mele; nu trebuie sa permit nimanui sa ma faca sa cred altceva
sunt constienta de defectele mele dar trebuie sa fiu constienta si de calitatile mele, asa ca am ca si tema de casa gasirea cat mai multor calitati la mine si trebuie sa scriu aici in fiecare zi cate o calitate, poate daca le vad le si constientizez:

1- sunt o persoana extrem de energica

Niciun comentariu:

joi, 26 martie 2009

hotarare

astazi am o stare foarte confuza, am ajuns sa nu mai stiu ce vreau de la mine, am ajuns sa nu mai stiu ce vreau de la viata mea; dar incerc sa-mi revin: ma uit afara ce timp fumos este, ascult cateva piese care imi dau incredere in mine, muncesc cu drag, dar mai ales fac ceea ce trebuie sa fac si anume ma respect pe mine si sentimentele mele
inainte de orice sunt eu, primordiale sunt trairile mele si sentimentele mele; nu trebuie sa permit nimanui sa ma faca sa cred altceva
sunt constienta de defectele mele dar trebuie sa fiu constienta si de calitatile mele, asa ca am ca si tema de casa gasirea cat mai multor calitati la mine si trebuie sa scriu aici in fiecare zi cate o calitate, poate daca le vad le si constientizez:

1- sunt o persoana extrem de energica

Niciun comentariu: