luni, 23 martie 2009

luni

am inceput saptamana cum nu se poate mai greu si mai urat; am avut un sfarsit de saptamana ingrozitor nici nu merita sa ma mai gandesc ca numai imi fac sange rau pe scurt si la obiect am avut probleme mari cu Adi, cu neincrederea lui in mine si cu obsesia lui pentru mine, probleme care au inceput de la dorinta lui de a termina relatia nostra fara nici o explicatie ci pur si simplu a trecut in decurs de o ora de la o stare foarte buna la nervi la spus lucruri urate
acum sunt foarte nelamurita, el isi doreste foarte mult sa vorbim, sa ne impacam dar sincer nu stiu daca as putea trece din nou peste tot ce am trecut in ultimul timp
TIMPUL LE REZOLVA PE TOATE

Niciun comentariu:

luni, 23 martie 2009

luni

am inceput saptamana cum nu se poate mai greu si mai urat; am avut un sfarsit de saptamana ingrozitor nici nu merita sa ma mai gandesc ca numai imi fac sange rau pe scurt si la obiect am avut probleme mari cu Adi, cu neincrederea lui in mine si cu obsesia lui pentru mine, probleme care au inceput de la dorinta lui de a termina relatia nostra fara nici o explicatie ci pur si simplu a trecut in decurs de o ora de la o stare foarte buna la nervi la spus lucruri urate
acum sunt foarte nelamurita, el isi doreste foarte mult sa vorbim, sa ne impacam dar sincer nu stiu daca as putea trece din nou peste tot ce am trecut in ultimul timp
TIMPUL LE REZOLVA PE TOATE

Niciun comentariu: