marți, 29 iunie 2010

Fotbalul

De cand ma stiu am fost si sunt o mare adepta a sportului de echipa; am jucat fotbal, hambal, baschet(sa zicem ca am facut ceva performanta cu baschetul)-desi statura nu m-a prea ajutat dar am invatat sa-mi folosesc la maxim calitatile dar si defectele
Ador sa ma uit la fotbal(nu ce e la noi in tara), astept cu nerabdare serile in care alaturi de inca cativa prieteni ne adunam la unul dintre noi si ne uitam la Campionatul Mondial
Uite ca exista o femeie care se poate uita la fotbal, care il poate intelege, care stie sa strige atunci cand echipa favorita castiga si stie sa fie trista atunci cand pierd; atunci de ce se uita la mine asa ciudat toti cei care aud ca eu am planuri in fiecare seara sa ma uit la meci???

Niciun comentariu:

marți, 29 iunie 2010

Fotbalul

De cand ma stiu am fost si sunt o mare adepta a sportului de echipa; am jucat fotbal, hambal, baschet(sa zicem ca am facut ceva performanta cu baschetul)-desi statura nu m-a prea ajutat dar am invatat sa-mi folosesc la maxim calitatile dar si defectele
Ador sa ma uit la fotbal(nu ce e la noi in tara), astept cu nerabdare serile in care alaturi de inca cativa prieteni ne adunam la unul dintre noi si ne uitam la Campionatul Mondial
Uite ca exista o femeie care se poate uita la fotbal, care il poate intelege, care stie sa strige atunci cand echipa favorita castiga si stie sa fie trista atunci cand pierd; atunci de ce se uita la mine asa ciudat toti cei care aud ca eu am planuri in fiecare seara sa ma uit la meci???

Niciun comentariu: