luni, 14 iunie 2010

iupi

e bun cate un weekend de relaxare, de odihna;desi sambata am muncit ca eroul la camp, desi duminica am facut curatenie prin casa, prin curte parca astazi am chef de viata, am chef de munca(stiu va trece repede:) )
astazi e o noua zi, mult mai buna, mai racaroasa, cu chiorat dupa soldatii care fac ceva antrenamente la unitatea militara de langa serviciul meu, cu eclicopterele care fac un zgomot infernal de nu-mi aud nici gandurile
ma asteapata o dupa-masa si mai placuta(o fuga la coafeza mea si o noua coafura, la care ma gandesc de mult timp si care ii va soca pe cei care cred ca ACUM sunt tunsa scurt)
ce frumoasa e viata(ASTAZI)

Niciun comentariu:

luni, 14 iunie 2010

iupi

e bun cate un weekend de relaxare, de odihna;desi sambata am muncit ca eroul la camp, desi duminica am facut curatenie prin casa, prin curte parca astazi am chef de viata, am chef de munca(stiu va trece repede:) )
astazi e o noua zi, mult mai buna, mai racaroasa, cu chiorat dupa soldatii care fac ceva antrenamente la unitatea militara de langa serviciul meu, cu eclicopterele care fac un zgomot infernal de nu-mi aud nici gandurile
ma asteapata o dupa-masa si mai placuta(o fuga la coafeza mea si o noua coafura, la care ma gandesc de mult timp si care ii va soca pe cei care cred ca ACUM sunt tunsa scurt)
ce frumoasa e viata(ASTAZI)

Niciun comentariu: