luni, 6 decembrie 2010

Orice ar fi

de cand incerc sa-mi gasesc cuvintele potrivite pentru a scrie ceva important pentru mine, dar nu reusesc; e cam o saptamana de atunci
asa ca incerc treptat:ca-mi place sportul nu cred ca e o noutate, ca-mi place la nebunie fotbalul si tenisul la fel nimic nou, dar cred ca putine sunt persoanele care stiu de marea mea pasiune numita Real Madrid; nu cred ca stie cineva de noptile pierdute de mine pentru ai vedea jucand;
acelasi lucru s-a intamplat si saptamana trecuta, am asteptat, am privit iar la sfarsit desi a fost una din cele mai urate partide ale lor ma redeclar un mare fan Real Madrid, ma redeclar increzatoare in ceea ce poate "Harry Potter" din Madrid sa faca si imi reafirm cu tarie marele meu vis de a ajunge candva la templul Realului din Madrid
HALA MADRID!!!!
Photobucket

Niciun comentariu:

luni, 6 decembrie 2010

Orice ar fi

de cand incerc sa-mi gasesc cuvintele potrivite pentru a scrie ceva important pentru mine, dar nu reusesc; e cam o saptamana de atunci
asa ca incerc treptat:ca-mi place sportul nu cred ca e o noutate, ca-mi place la nebunie fotbalul si tenisul la fel nimic nou, dar cred ca putine sunt persoanele care stiu de marea mea pasiune numita Real Madrid; nu cred ca stie cineva de noptile pierdute de mine pentru ai vedea jucand;
acelasi lucru s-a intamplat si saptamana trecuta, am asteptat, am privit iar la sfarsit desi a fost una din cele mai urate partide ale lor ma redeclar un mare fan Real Madrid, ma redeclar increzatoare in ceea ce poate "Harry Potter" din Madrid sa faca si imi reafirm cu tarie marele meu vis de a ajunge candva la templul Realului din Madrid
HALA MADRID!!!!
Photobucket

Niciun comentariu: